Slydregt.NU, PRO Sliedrecht en GroenLinks-PvdA hebben een grote stap gezet in het formatieproces voor een hoofdlijnenakkoord 2026–2030. De partijen hebben een hoofdlijnenmemo opgesteld waarin de ambities voor de komende jaren staan. De memo is te lezen op de website van de gemeenteraad. U kunt deze hier lezen.
De partijen vinden het belangrijk om voor het opstellen van het hoofdlijnenakkoord in gesprek te gaan met inwoners, ondernemers, verenigingen en maatschappelijke organisaties uit Sliedrecht. Iedereen is van harte welkom om op zaterdag 4 juli tussen 14.00 en 16.00 uur in Elektra langs te komen en met de formerende partijen in gesprek te gaan.


Geef een reactie